معتبرترین شرکت های حسابداری

بهترین شرکت های حسابداری:

شرکت های حسابداری، شرکت هایی هستند که کلیه خدمات حسابداری، مالی را به شما عزیزان ارائه دهند. این روزها، خدمات شرکت های حسابداری بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. با توجه به این که بخش عظیمی از درآمد دولت از طریق مالیات دریافت می­شود؛ از این رو، تعدد و پیچیدگی قوانین مالیاتی روز به روز افزایش پیدا خواهد کرد.

در چنینی شرایطی، کسب و کار ها بیش از همیشه متوجه اهمیت بحث حسابداری و مالیاتی خواهد شد. بهترین شرکت های حسابداری، شرکت حسابداری است که علاوه بر با کیفیت بودن خدمات حسابداری، متخصصانی داشته باشد که علاوه بر فهم حسابداری و مالی آگاهی و درک مالیاتی نیز داشته باشند.

هیچ می­دانستید که اگر حسابدار مجموعه شما، فهم مالیاتی داشته باشد؛ به عبارتی دیگر، از قوانین و تبصره های مالیاتی آگاهی داشته باشد، دیگر در زمان ارسال اظهارنامه های مالیاتی هیچ مشکلی نخواهید داشت؟ حتی دیگر نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای حسابرسی حساب های شما وجود ندارد. فقط کافیست، از همان ابتدا، تمامی امور مالی و مالیاتی خود را به شرکت های حسابداری برون سپاری کنید، تا به طور کلی، تمامی دغدغه های مالی و مالیاتی شما از بین برود.

اگر به دنبال یک موسسه حسابداری و مالیاتی حرفه ای هستید، ما به شما ازتا را معرفی می­کنیم. در ادامه به دلایل معرفی شرکت حسابداری اَزتا به عنوان بهترین شرکت حسابداری خواهیم پرداخت.

 

بهترین-شرکت-های-حسابداری

بهترین شرکت های حسابداری در جهان چه ویژگی دارند؟

وقتی از واژه بهترین استفاده می­کنیم، یعنی به دنبال یک تمایز چشمگیر در شرکت های حسابداری هستیم که باعث شده آن شرکت از سایر شرکت های رقبا متمایز شود. در ادامه به بررسی بهترین ویژگی های یک شرکت حسابداری خواهیم پرداخت.

  • ارائه خدمات جامع و کامل (full services):

یکی از مهمترین مزایا شرکت های معتبر حسابداری این است که صرفا به خدمات حسابداری اکتفا نکرده و سایر خدمات مرتبط در حوزه مالی و مالیاتی را نیز در ارائه میدهند. همچنین، در شرکت های حسابداری معتبر متوجه این قضیه میشوید که آن ها امور مالی انواع شرکت های بازرگانی، تولیدی، خدماتی و… را انجام میدهند. به عبارت دیگر، در بهترین شرکت های حسابداری انواع  حسابداری تولیدی، حسابداری صنعتی و دیگر موارد انجام خواهد شد.. نمونه بارز چنین شرکتی، شرکت حسابداری اَزتا است.

  • استخدام کارشناسان متخصص:

 تا زمانی که پروژه شما توسط یک فرد متخصص و با تجربه انجام نشود، هیچ گاه به نتیجه مطلوب نخواهد رسید. تخصص نیز برگرفته از تجربه است. یکی از مزایا شرکت حسابداری اَزتا، گلچین کردن کارشناسان و متخصصان مالی و مالیاتی است.

  • داشتن شعب متفاوت در کشور:

یک شرکت حسابداری معتبر نباید اجازه دهد که موقعیت جغرافیایی آن، مانع جذب مشتریان مختلف در شهر ها و کشورهای متفاوت شوند. شرکت حسابداری اَزتا علاوه بر تهران و کرج در اکثر کلان شهرهای ایران شعبه دارد.

  • مسئولیت پذیری:

یکی از مهمترین تمایزات شرکت های حسابداری معتبر، وجود احساس مسئولیت پذیری نسبت به مشتریان است. بهترین شرکت های حسابداری شرکت هایی هستند که نسبت به پرونده های مشتریان احساس مسئولیت کنند و در تمامی شرایط در کنار مشتریان بوده و آن ها را تنها نگذارد.

بسیاری از شرکت های حسابداری به محض اتمام قرارداد دیگر هیچ مسئولیتی بابت امور انجام شده توسط خودشان نمی پذیرند و صرفا به دنبال اتمام کار هستند. یکی از بزرگترین افتخارات شرکت حسابداری در کرج اَزتا این است که تا هر زمانی که مشتری به ما نیاز پیدا کند یا بهتر است بگوییم تا هر زمانی که از به پایان رسیدن کار و موفقیت نتیجه آن اطمینان حاصل نکنیم، مشتریان را تنها نخواهیم گذاشت.

انواع خدمات حسابداری شرکت های حسابداری معتبر:

شرکت های حسابداری با توحه به سیاست های سازمانی، ظرفیت و تخصص سازمان خدمت ارائه میکنند. ممکن است یک شرکت نتواند تمامی خدمات حسابداری را ارائه دهد ولی شرکت رقیب علاوه بر خدمات حسابداری، خدمات مالی و مالیاتی نیز ارائه دهد. در اینجا قصد داریم لیست خدمات یک شرکت حسابداری که خدمات جامع و کاملی را ارائه میدهد؛ معرفی کنیم:

خدمات حسابداری:

خدمات حسابداری شامل کلیه امور مربوط به حوزه حسابداری است. این خدمات شامل تنظیم صورت حساب های مالی مانند صورت حساب سود و زیان گرفته تا ثبت اسناد مالی در نرم افزارهای حسابداری و تنظیم گزارش ­های مالی میان دوره میشود.

خدمات ثبت شرکت:

خدمات ثبت شرکت جزو خدماتی است که اغلب شرکت های حقوقی آن را ارائه می­دهند. ولیکن شرکت های حسابداری معتبر و full service میبایست این خدمات را نیز به مشتریان ارائه دهد.

خدمات اداری و پرسنلی:

خدمات اداری و پرسنلی مانند سایر خدمات حسابداری از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. در شرکت های متوسط و بزرگ که تعداد کارمندان آن ها زیاد است، معمولا یک نیروی متخصص صرفا برای حسابداری امور پرسنل استخدام می­کنند. شما می­توانید از صفر تا صد امور اداری و پرسنلی مانند محاسبه حقوق، دستمزد، سنوات، حق بیمه، مرخصی و… کارمندان خود را به شرکت های حسابداری بسپارید تا دیگر هیچ دغدغه ای از این بابت نداشته باشید.

خدمات مالیاتی:

خدمات مالیاتی جزو مهمترین و حیاتی ترین خدمات شرکت های حسابداری است. خدمات مالیاتی آنقدر مهم و حیاتی است که برخی از شرکت های حسابداری به دلیل عدم دانش کافی و مسئولیت پذیری، ریسک ارائه این خدمات را بر عهده نمیگیرند. اساتید و متخصصان مالیاتی شرکت اَزتا باعث شدند که اَزتا به عنوان حرفه ای ترین موسسه مالیاتی شناخته شود. از تنظیم اظهارنامه عملکرد تا شرکت در جلسات دفاع مالیاتی، جزو خدمات موسسه حسابداری اَزتا محسوب می­شود.

خدمات مشاوره ای:

شما در اَزتا می­توانید صرفا در زمانی که به مشکلی برخوردید، از خدمات ما استفاده کنید. ما در تمامی زمینه های حسابداری، مالی و مالیاتی خدمات مشاوره ارائه میدهیم. مشاوران مالی و مالیاتی شرکت حسابداری اَزتا با تکیه بر تجارب چندین و چندساله و ارزنده خود به شما در حل چالش های مالیاتی کمک خواهند کرد. همچنین، مشاوران مالی ما می­توانند راه های ایمن و پرسود سرمایه گذاری متناسب با شرایطتان را به شما معرفی کنند.

آموزش حسابداری:

وقتی از (full service) بودن شرکت های حسابداری حرف میزنیم، دقیقا منظورمان شرکت حسابداری اَزتا است. یک شرکت حسابداری موفق علاوه بر آنکه باید در تمامی زمینه های مالی و حسابداری فعال باشد، بلکه می­بایست به آموزش و پرورش دوستداران این حوزه نیز بپردازد؛ آموزش حرفه ای و پرورش منابع انسانی خبره برای بازار کار یک خدمت بزرگ است که که تمامی شرکت های معتبر باید در راستای آن فعالیت کنند.

دوره آموزش کاربردی شرکت حسابداری اَزتا، تمامی سرفصل های مهم حسابداری را به صورت تئوری و عملی به شما آموزش می­دهد. اگر به دنبال یک دوره آموزشی کاربردی هستید که علاوه بر اخذ مدرک رسمی، بتوانید برای حضور در بازار کار نیز آماده شوید؛ پیشنهاد میکنیم حتما در دوره آموزش حسابداری کاربردی شرکت نمایید.

نتیجه گیری:

شرکت حسابداری اَزتا به دلیل کیفیت بالای خدمات و سابقه طولانی فعالیت جزو بهترین شرکت های حسابداری ایران و بهترین شرکت های حسابداری در تهران و کرج شناخته شده است. در این مقاله معیارهای اصلی شناخت بهترین شرکت های حسابداری را به شما نشان دادیم. حتما هنگام انتخاب یک شرکت حسابداری، موارد فوق را در تصمیم گیری خود لحاظ کنید. برای تماس با شرکت حسابداری در کرج با شماره ۹۰۰۰۴۶۵۶ تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *