شرکت حسابداری در البرز

شرکت حسابداری در البرز | موسسه حسابداری در البرز

حسابداری از ارکان اصلی تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. اگر می خواهید امور مالی مجموعه تان به درستی تنظیم و مدیریت شود، دریافت خدمات حسابداری لازم و ضروری می باشد. خدمات حسابداری مالی و مالیاتی به شما کمک می کنند تا بتوانید امور مالی خود را به خوبی مدیریت کرده، از وضعیت اقتصادی مجموعه تان آگاه باشید و هزینه های خود را کنترل کنید. شرکت حسابداری در البرز اَزتا با بیش از ۳۵ سال سابقه فعالیت در حوزه خدمات حسابداری و مالی آماده است تا به شما صاحبین عزیز کسب و کار ها در انجام امور مالی خدمات رسانی کند.

استان البرز سی و یکمین استان ایران است؛ قدمت شکلگیری این استان زیاد طولانی نیست و در سال ۱۳۸۹ به طور رسمی شکل گرفته است. استان البرز در ۲۰ کیلومتری غرب تهران واقع شده است. با همین قدمت کوتاه، استان البرز به یکی از مهمترین قطب های اقتصادی ایران تبدیل شده است؛ زیرا شهرک صنعتی های بسیار زیادی در این استان شکل گرفته است. در صورتی که مجموعه شما واقع در استان البرز است. شرکت حسابداری ازتا بهترین و معتبرترین شرکت حسابداری نزدیک به شماست که می توانید به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کنید و یا ما نیروی های خود را به سمت شرکت شما اعزام کنیم.

 

موسسه حسابداری در البرز

وظایف شرکت حسابداری در البرز:

مهمترین وظایف موسسه حسابداری در البرز ازتا به شرح زیر است:

۱- ارائه کلیه خدمات حسابداری، مالی و مالیاتی به تمامی کسب و کارهای کوچک و  بزرگ

۲- ارائه خدمات مشاوره مالی و مالیاتی به تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی

۳- ارائه گزارش های ماهیانه و کنترل آمار و ارقام گزارشات

۴- تهیه اظهارنامه های مالیاتی طبق قوانین و استانداردهای مالیاتی به روز

۵- نصب، راه اندازی و فروش نرم افزار حسابداری سپیدار برای انواع سازمان ها

۶- پیگیری پرونده های مالیاتی و شرکت در جلسات دفاعیه

۷- ارائه دوره های آموزشی حسابداری

خدمات مشاوره مالیاتی در البرز

تعدد و پیچیدگی های قوانین مالیاتی باعث شده که انجام تکالیف مالیاتی برای مودیان چالش برانگیز شود. برای آنکه ناچار به پرداخت جرائم مالیاتی نشوید، میبایست اطلاعات خود را درباره قوانین مالیاتی اصناف خود افزایش دهید. البته؛ ممکن است این کار برای صاحبان کسب و کارها زمانبر و حتی بیهوده باشد زیرا فهم دقیق و کاربردی قوانین مالیاتی نیازمند تخصص در حوزه حسابداری و مالی است.

از این رو، می توانید برای انجام امور مالیاتی خود از خدمات مشاوره مالیاتی بهره بگیرید. مشاوران مالیاتی شرکت حسابداری ازتا از اساتید حقوق و مدیران مالی شرکت های بزرگ هستند که تجربه فوق العاده ای در حوزه مالیاتی دارند. آن ها موفق به انجام موفقیت آمیز بیش از ۱۰۰ پرونده مالیاتی هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خدمات مشاوره مالیاتی موسسه حسابداری ازتا لطفا با شماره ۹۰۰۰۴۶۵۶ تماس حاصل فرمایید؛ کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.

 

خدمات مشاوره مالیاتی در البرز

تنظیم اظهارنامه های مالیاتی در البرز

اظهارنامه های مالیاتی مهمترین اسناد مالی است که مودیان مالیاتی برای اظهار درآمد و اوضاع مالی خود، برای سازمان امور مالیاتی ارسال می کنند. مهمترین اظهارنامه مالیاتی، اظهارنامه عملکرد است که بر مبنای آن میزان مالیات بر درآمد کسب و کار ها اعلام می شود. اظهارنامه عملکرد می بایست با رعایت اصول، قوانین و استانداردهای سازمان امور مالیاتی کشور تهیه و تنظیم شود. در غیر این صورت، ممکن است مشمول جرائم مالیاتی سنگین شوید. متخصصان حرفه ای شرکت حسابداری در البرز ازتا، اظهارنامه عملکرد را با اتخاذ استراتژی های مالی به گونه ای تنظیم می کنند که علاوه بر این که ناچار به پرداخت جرائم مالیاتی نشوید، شانس این را داشته باشید که معافیت مالیاتی نیز به شما اختصاص یابد.

آموزش حسابداری در البرز

اگر می خواهید به عنوان یک نیروی حرفه ای و متخصص وارد بازار کار شوید و زمان های طولانی را صرف یادگیری غیر کاربردی علم حسابداری نکنید، ما به شما دوره آموزش کاربردی “شرکت حسابداری در البرز” را معرفی خواهیم کرد. در دوره های آموزش حسابداری کاربردی، مهمترین و کاربردی ترین سرفصل های حسابداری هم به روش تئوری و هم به روش عملی به شما آموزش داده خواهد شد. در پایان این دوره آموزشی نیز باید به عنوان اتمام دوره، یک پروژه عملی را به ما ارائه دهید.

 

اعزام نیروی حسابدار به البرز

اگر شرکتی دارید که شرایط اقتصادی تان شفاف نیست، به اهداف مالی شرکت که از پیش تعیین کرده اید دست پیدا نمی کنید، هزینه های شرکت از دستتان خارج شده و … وقت آن است که خدمات مالی و حسابداری شرکت خود را به شرکت های معتبر حسابداری و مالیاتی برون سپاری کنید. این شرکت ها متشکل از متخصصان حرفه ای هستند که امور حسابداری انواع شرکت های بزرگ و کوچک را  انجام می دهند. اگر به هر دلیلی قصد دارید نیروی حسابدار داخل مجموعه تان باشد، هیچ مانعی ندارد. شرکت حسابداری در البرز ازتا این امکان را فراهم کرده است که نیروهای متخصص خود را به سمت مجموعه شما اعزام کند.

 

اعزام نیروی حسابدار به البرز

 

ارائه خدمات اداری و پرسنلی در البرز

خدمات اداری و پرسنلی از مهمترین امور تمامی کسب و  کارهاست که امروزه بیش از پیش مورد توجه صاحبان کسب و کار ها قرار گرفته است. امور اداری و پرسنلی مستقیما به کارمندان شما مرتبط می شود و می دانید که اگر کارمندان شما ناراضی باشند، میزان بهره وری آن ها کاهش یافته و حتی ممکن است مجموعه شما را ترک کنند. کارمندان قلب سازمان هستند و موفقیت مجموعه شما تا حد زیادی به کارمندانتان وابسته است. خدمات اداری و پرسنلی شامل خدماتی از قبیل؛ پرداخت حقوق و مزایا، ارسال بیمه، حضور و غیاب پرسنل، محاسبه روزهای تعطیل و مرخصی ها، اضافه کاری کارمندان و …

وقتی تعداد کارمندان یک شرکت افزایش پیدا می کند، محاسبه امور اداری و پرسنلی نیز به شدت افزایش یافته و پیچیده می شود. به عنوان صاحب و مدیر یک مجموعه، محاسبه و مدیریت تک تک موارد فوق کمی چالش برانگیز و وقت گیر است. از این رو، می توانید مسئولیت انجام تمامی امور حسابداری و مالی خود را به ما واگذار کنید تا خودتان فرصت انجام امور دیگر را داشته باشید.

نتیجه گیری

موسسه مالی و حسابداری ازتا متشکل از نیروهای مجرب و با تجربه تمامی امور مربوط به حوزه حسابداری و مالی را به انواع شرکت های کوچک و بزرگ ارائه میدهد. شرکت حسابداری در البرز جزو معتبرترین شرکت های حسابداری است که توانسته با برترین برندهای کشور فعالیت کند. شرکت حسابداری در البرز در شهرهای مختلف کشور شعبه دارد؛ در نتیجه موقعیت جغرافیایی می تواند مانعی برای همکاری ما و شما باشد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره انواع خدمات ازتا میتوانید با شماره ۹۰۰۰۴۶۵۶ تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت حسابداری در وردآورد
شرکت حسابداری در چیتگر
شرکت حسابداری در صادقیه
شرکت حسابداری در جاده مخصوص کرج
شرکت حسابداری در شهر قدس
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی بهارستان

شرکت حسابداری در البرز
شرکت حسابداری در آبیک

شرکت حسابداری در ونک

شرکت حسابداری در شهرک صنعتی سیمین دشت
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی کاسپین
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی کوهین
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی نور
شرکت حسابداری در المپیک

شرکت حسابداری در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد
شرکت حسابداری در میدان ولیعصر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *