شرکت حسابداری در شهر قدس | خدمات حسابداری در شهر قدس

تعاریف زیادی از شغل حسابداری وجود دارد ولیکن شرکت حسابداری ازتا تعریف جدیدی از شغل حسابداری تعیین کرده است. شغل حسابداری عبارت است از دانش جمع آوری داده های مالی متناسب با ماهیت کسب و کارها و نحوه صحیح ثبت و نگهداری این داده ها است.

حسابداری جزو ارکان اصلی تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ است زیرا مدیران برای تصمیم گیری های اساسی بیزینس خود به داده های مالی که حسابداران تهیه می کنند نیازمند هستند. بنابراین، اگر داده های مالی به درستی ثبت نشود، تصمیمات بازاریابی، مالی، عملیاتی و… شرکت ها نیز به نحو احسن انجام نمیشود.

شرکت حسابداری ازتا بیش از دو دهه است که در حوزه امور حسابداری و مالی فعالیت داشته و تجارب ارزنده ای در حوزه مالی کسب کرده است. حسابداران شرکت حسابداری در شهر قدس از با تجربه ترین و خبره ترین حسابداران و مشاوران مالی فعال در ایران هستند. اگر برای تنظیم حساب و کتاب های خود به حسابداران حرفه ای نیازمندید شرکت حسابداری ازتا بهترین انتخاب برای شماست.

خدمات حسابداری و حسابرسی در شهر قدس

شهر قدس یکی از مناطق قدیمی استان تهران میباشد. شهر قدس در فاصله بسیار کمی از استان تهران قرار دارد ولی به دلیل تاسیس کارخانه ها و کارگاه های متعدد در مسیر جاده قدیم و منطقه راه آهن، رشد جمعیت منطقه شهر قدس و یا قلعه حسن خان افزایش پیدا کرد. با افزایش جمعیت این منطقه، به تعداد کارخانه ها و مراکز صنعتی این منطقه نیز اضافه شده است؛ در نتیجه، شهر قدس نیز به مناطق در حال رشد تهران تبدیل شده است.

خدمات حسابداری و حسابرسی در تمامی بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ با مالکیت فردی، مسئولیت محدود، شرکت های سهامی، سهامی عام، سهامی خاص، تضامنی، نسبی، مختلط و…واجب و ضروری است. اگر در شهر قدس و یا در هر منطقه دیگری قرار دارید، میتوانید از خدمات مالی و حسابداری شرکت حسابداری در شهر قدس بهره مند شوید.

خدمات مشاوره مالی و مالیاتی در شهر قدس

مهمترین مزیت شرکت حسابداری در شهر قدس داشتن کادر فوق حرفه ای میباشد. حسابدارن حرفه ای و وکلای حقوقی و مالیاتی شرکت حسابداری در شهر قدس قدس، امور مالی و حسابداری بسیاری از کسب و کار های بین المللی را انجام داده اند و تجربه های ارزنده ای در این حوزه کسب کرده اند و ما به واسطه این تجربه های کارآمد می توانیم رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کنیم.

مشاوران مالیاتی شرکت حسابداری ازتا در حوزه های تنظیم لایحه دفاعیه مالیاتی، تنظیم انواع اظهارنامه مالیاتی، رسیدگی به پرونده های مالیاتی، مشاوره جهت کاهش و معافیت از مالیات به شما مراجعه کنندگان عزیز خدمات ارائه میکند.

مشاوران مالی شرکت حسابداری ازتا به شما مراجعه کنندگان عزیز کمک میکند تا برنامه ریزی مالی صحیحی که متناسب با اوضاع و شرایط اقتصادی و نظامی کشور است، داشته باشید. به طور کلی، مشاوران مالی شرکت حسابداری ازتا امور مالی شخصی شما را هدایت میکنند و در راستای تنظیم و تقویت مسائل مالی اقدام میکنند. اگر میخواهید رشد اقتصادی پیوسته و دائمی را داشته باشید حتما از خدمات مشاوره مالی شرکت حسابداری در شهر قدس بهره مند شوید؛ تا بتوانید درآمد خود را چند برابر کرده و فرصت های سرمایه گذاری ویژه را دریابید.

شرکت حسابداری ازتا در ارائه خدمات مشاوره مالی و مالیاتی از انعطاف بسیار زیادی برخوردار است؛ زیرا، ما دغدغه و گرفتاری های صاحبان مشاغل را درک کرده و تمام تلاش خود را در راستای حل مشکلات آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن، انجام میدهیم.

شما میتوانید به دو روش آنلاین و حضوری از خدمات مشاوره شرکت حسابداری در شهر قدس بهره مند شوید؛ همچنین، برای مشتریانی که به هر دلیلی نمیتوانند  از دو روش فوق خدمات دریافت کنند، شرکت حسابداری ازتا امکان اعزام حسابداران و مشاوران مالی را به منطقه مورد نظر شما دارد.

 

خدمات مشاوره مالی و مالیاتی در شهر قدس

خدمات تنظیم اظهارنامه مالیاتی در شهر قدس

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که مشمول قانون مالیات های مستقیم و ارزش افزوده هستند، می بایست طبق قوانین تنظیم اظهارنامه مالیاتی، اظهارنامه خود را در راس زمان مقرر به اداره امور مالیاتی تسلیم کنند؛ البته، امروزه برای افزایش کیفیت در فرایند ارسال اظهارنامه مالیاتی، تمامی اظهارنامه ها به صورت اینترنتی و در سامانه امور مالیاتی تسلیم میشود.

همانطور که پیشتر اشاره شد؛ اگر در اظهارنامه خطا وجود داشته باشد؛ به عنوان مثال، بخشی از درآمد ها کتمان شده باشد و یا مبلغ درج شده در برگه اظهارنامه با مبلغ تراکنش های واقعی شما و طرق دیگر معاملات همخوانی نداشته باشد، در چنین شرایطی اظهارنامه عملکرد شما مورد تایید سازمان امور مالیات نمی باشد. علاوه بر این، به دلیل عدم صداقت در گزارشدهی صورت های مالی خود مشمول جریمه خواهید شد.

ارسال اظهارنامه مالیاتی در راس زمان مقرر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورت عدم ارسال اظهارنامه، مودیان مشمول جریمه زیادی خواهند شد. جریمه عدم پرداخت و یا دیرکرد در ارسال اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی معادل ۱۰ درصد میزان مالیات آنهاست و برای اشخاص حقوقی معادل با ۳۰ درصد میزان مالیات آن ها می باشد. حسابداران شرکت حسابداری در شهر قدس با آگاهی از تمامی قوانین حقوقی و تجاری کسب و کار های مختلف، اظهارنامه مالیاتی شما را در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار بالا تنظیم و تحریر میکنند.

اگر میخواهید مشمول بخشودگی های مالیاتی شوید و از پرداخت جرائم مالیاتی سنگین در امان بمانید، می توانید با کارشناسان شرکت حسابداری ازتا تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره مالیاتی ما بهرهمند شوید.

 

خدمات تنظیم اظهارنامه مالیاتی در شهر قدس

آموزش حسابداری درشهر قدس

برای آن که شانس استخدام شدن در شرکت های حسابداری به نام و مطرح را داشته باشید و یا بتوانید به عنوان یک حسابدار خبره در شرکت های بزرگ استخدام شوید، گام اول شما، آموزش حرفه ای حسابداری است. دوره های آموزش حسابداری زیادی وجود دارد، ولیکن محلی که در آن آموزش میبینید، سرفصل ها و مدرک نهایی که به شما تعلق میگیرد در یادگیری شما بسیار تاثیرگذار است.

در دوره آموزش حسابداری شرکت حسابداری ازتا، بهترین و کاربردی ترین مباحث حسابداری از بهترین کتاب های آموزش حسابداری، آموزش داده میشود، ضمن آنکه شما میتوانید مباحث آموخته شده را در پروژه های زنده به صورت عملی پیاده سازی کنید. در پایان دوره آموزشی به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای تعلق داده میشود. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با شرایط برگزاری دوره آموزش کاربردی با کارشناسان آموزش شرکت حسابداری در قدس تماس حاصل فرمایید.

 

آموزش حسابداری در شهر قدس

اعزام حسابدار به شهر قدس

یکی از ویژه ترین خدمات شرکت حسابداری در شهر قدس، امکان تامین و  اعزام نیرو های حسابدار و مشاوران مالی به محل مورد نظر مشتریان است. با توجه به این که هزینه استخدام نیرو حسابدار تمام وقت بسیار بالا است و دغدغه های پرداخت مالیات، بیمه و دیگر مزایا را به همراه دارد؛ شرکت حسابداری در شهر قدس این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بهترین و متخصص ترین منابع انسانی خود را به سازمان شما اعزام کند. داده های حسابداری و مالی از محرمانه ترین اطلاعات هر شرکتی محسوب می­شود.

از این رو، صاحبان کسب و کارها درباره به اشتراک گذاری این اطلاعات با حسابداران تردید و نگرانی دارند. شرکت حسابداری در شهر قدس امکان اعزام نیرو های حسابدار خود به شرکت مشتریان را فراهم کرده است تا از دغدغه های امنیتی آن ها بکاهد. تمامی هزینه های ایاب و ذهاب کارمندان بر عهده شرکت حسابداری در شهر قدس میباشد. برای دریافت هرگونه خدماتی ما میتوانیم نیروهای خود را به سمت شما اعزام کنیم حتی اگر در حوزه خدمات مشاوره مالیاتی باشند. زیرا در برخی مواقع افراد نمی توانند از طریق جلسه های آنلاین با مشاوران خود ارتباط بگیرند و فاصله جغرافیایی نیز مانع حضور فیزیکی آن ها میشود، از این رو، شرکت حسابداری در تهران تصمیم گرفته است که خدمات خود را برای تمامی مشتریان عزیز ارائه دهد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره شرایط اعزام کارمندان به محل مورد نظر مشتریان میتوانید با کارشناسان شرکت حسابداری ازتا تماس حاصل فرمایید.

 

اعزام حسابدار به شهر قدس

نتیجه گیری

برای آن که وقت و انرژی کافی برای ایده پردازی و گسترش کسب و کار خود داشته باشید، بهتر است خدمات حسابداری و مالی خود را به شرکت های حسابداری معتبر واگذاری کنید. شرکت حسابداری در شهر قدس پکیج کاملی از خدمات حسابداری مورد نیاز شرکت های کوچک و بزرگ را با قیمت مقرون به صرفه به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع خدمات حسابداری ازتا و شرایط ارائه هر کدام، لطفا با شماره ۹۰۰۰۴۶۵۶ تماس حاصل فرمایید.

شرکت حسابداری در چیتگر
شرکت حسابداری در صادقیه
شرکت حسابداری در جاده مخصوص کرج
شرکت حسابداری در شهر قدس
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی بهارستان
شرکت حسابداری در آبیک

شرکت حسابداری در فردیس

شرکت حسابداری در شهرک صنعتی سیمین دشت
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی کاسپین
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی کوهین
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی نور
شرکت حسابداری در المپیک

شرکت حسابداری در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد

شرکت حسابداری در الهیه
شرکت حسابداری در تجریش
شرکت حسابداری در زعفرانیه
شرکت حسابداری در شهرک غرب
شرکت حسابداری در شوش
شرکت حسابداری در شادآباد
شرکت حسابداری در یزد
شرکت حسابداری در نیاوران
شرکت حسابداری در سعادت آباد
شرکت حسابداری در میدان فاطمی
شرکت حسابداری در میدان ولیعصر
شرکت حسابداری در ستارخان
شرکت حسابداری در قزوین
شرکت حسابداری در شیراز
شرکت حسابداری در اصفهان
شرکت حسابداری در هشتگرد
شرکت حسابداری در تهرانسر

 

 

۰/۵ (۰ نظر)