شرکت حسابداری در فردیس

حسابداری نقش بسیار مهمی در اقتصاد جهانی ایفا می‌کند. از زمانی که تجارت و تبادل کالا و خدمات در انسان‌ها پدیدار شد، حسابداری نقش بسیار مهمی در رصد و ثبت معاملات مالی و اقتصادی داشته است.

 اما به دلیل پیچیدگی روزافزون کسب و کارها و تغییرات زمانی در ساختارهای اقتصادی، شرکت‌های حسابداری به عنوان یک عامل بسیار مهم در فرآیند تضمین صحت و شفافیت اطلاعات مالی و مدیریت مالی در جهان معاصر به وجود آمده‌اند. شفافیت ساختار مالی یک سازمان کمک می کند تا بتوانیم امور مالی کسب و کار خود را بهتر مدیریت کرده و برای آینده برنامه ریزی مالی دقیق و قابل دستیابی داشته باشیم.

 

شرکت حسابداری در فردیس

شرکت حسابداری و خدمات حسابداری و مالی در فردیس کرج

شرکت حسابداری اَزتا با بیش ۳۵ سال سابقه در حوزه خدمات حسابداری، مالی و مالیاتی با همکاری با تیم فوق متخصص و مجرب، مفتخر است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات حسابداری را به تمامی کسب و کار ها ارائه دهد.

 تیم خبره و با تجربه موسسه مالی اَزتا با دانش و اخلاق فوق حرفه ای خود موفق به انجام موفقیت آمیز بیش از صد ها پروژه مدیریت مالی کوچک و بزرگ شده اند. در ادامه به مهمترین خدمات شرکت حسابداری اَزتا خواهیم پرداخت

فردیس منطقه ای در استان البرز است که در سال ۱۳۹۲ از شهر کرج به صورت کامل جدا شد. این منطقه بین تهران و کرج است و به همین دلیل منطقه ای بسیار پر جمعیت است که هر روزه به تعداد ساکنین این منطقه اضافه می شود.

 منطقه فردیس به بورس فروش کیف و کفش و پوشاک در میان ساکنین کرج معروف است و افراد در هر کجای کرج که باشند، برای خرید کردن به منطقه فردیس روی می آورند. تعداد فروشگاه ها و پاساژ های تجاری بزرگ در این منطقه بسیار زیاد است. به دلیل بالا بودن تعداد کسب و کارها، وجود یک شرکت حسابداری که در حوزه خدمات مالی به صاحبین مشاغل کمک کند بسیار ضروری است.

اگر شما در منطقه فردیس دارای کسب و کار هستید و برای حل چالش های مالی خود به کمک نیاز دارید، شرکت حسابداری در فردیس ازتا آماده ارائه خدمات حسابداری به شما عزیزان است.

خدمات حسابرسی در فردیس کرج

حسابرسی به مجموعه اقدامات نظارتی و کنترلی جهت بررسی اسناد  و صورت های مالی جهت اطمینان از صحت اسناد مالی گفته میشود. مهمترین وظایف حسابرسان بررسی و تصحیح صورت های مالی است که حسابداران تهیه کرده اند. حسابرسان پس از بررسی و تصحیح اسناد مالی، موظف به ارائه یک گزارش مالی دقیق برای مدیران هستند.

 گزارشات مالی که حسابرسان تهیه می کنند برای مدیران مجموعه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در تصمیم گیری های مدیریتی آن ها بسیار تاثیر گذار خواهند بود. اگر نمی خواهید اسیر چالش های مالی و مالیاتی شوید و هزینه های هنگفتی را بابت خسارات مالی و جرایم مالیاتی خرج کنید، از صحت داده های مالی خود اطمینان حاصل کنید. برای دریافت خدمات حسابرسی در شرکت حسابداری در فردیس، فقط کافیست با شماره ۹۰۰۰۴۶۵۶ تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات حسابرسی در فردیس کرج

خدمات مشاوره مالی در فردیس کرج

مشاور مالی فردی است با تکیه بر دانش و تخصص خود به شما بهترین و ایمن ترین مسیر مالی در جهت رشد ابعاد مالی زندگی هر فرد را به آن نشان میدهد. شما میتوانید برای بهبود مدیریت مالی در زندگی فردی خود و یا برای پیدا کردن بهترین بستر سرمایه گذاری در کسب و کارتان از مشاوران مالی کمک بگیرید.

مشاوران مالی به شما کمک میکنند تا بتوانید به بهینه ترین شیوه ممکن از منابع مالی خود استفاده کرده و سالم ترین سیستم مالی را در زندگی فردی و یا در کسب و کار خود پیاده سازی کنید. مشاوران مالی شرکت حسابداری در فردیس به بهترین نحو ممکن در جهت رشد و سازندگی کسب و کارتان به شما مشاوره میدهند.

تنظیم اظهارنامه عملکرد در فردیس کرج

اظهارنامه عملکرد نوعی کارنامه مالی اشخاص حقیقی و حقوقی در یک سال مالی محسوب می­شود. تمامی افراد حقیقی و حقوقی موظفند در راس زمان مقرر اظهارنامه عملکرد طی یک سال مالی را به سازمان مالیات تسلیم کنند. اظهارنامه مالیاتی می بایست طبق اصول و استانداردهای سازمان امور مالیاتی کشور تدوین شود. بنابراین، تنظیم اظهارنامه عملکرد نیازمند تخصص و دانش مالی و مالیاتی است. به عنوان صاحب یک کسب و کار باید نسبت به تنظیم اظهارنامه عملکرد خود بسیار سختگیرانه و محتاط عمل کنید زیرا میزان مبلغ مالیات شما بر مبنای اظهارنامه ای که ارسال کرده اید تعیین می شود.

تنظیم معاملات فصلی در فردیس کرج

سازمان امور مالیاتی کشور به منظور افزایش شفافیت اقتصادی، تمامی مودیان مالیاتی را مکلف به ارسال گزارش معاملات خرید و فروش خود به صورت فصلی کرده است. ارسال معاملات فصلی نیز درست مانند اظهارنامه های مالیاتی دیگر نیازمند تخصص و دانش حسابداری است. دیکرد در ارسال معاملات فصلی و یا عدم رعایت های استانداردهای حقوقی در تحریر آن، جرایم مالیاتی هنگفتی را به دنیال دارد. مقاله جرایم عدم ارسال اظهارنامه ارزش افزوده را مطالعه کنید تا اطلاعات کامل تری در اینباره کسب کنید. اگر میخواهید تکالیف مالیاتی خود را به درستی، به موقع و با هزینه معقول انجام دهید، میتوانید از خدمات “شرکت حسابداری در فردیس” بهره مند شوید.

 

تنظیم معاملات فصلی در فردیس

آموزش حسابداری در فردیس

اگر از دانشجویان رشته حسابداری بپرسید حتما به شما خواهند گفت که چقدر جمله “حسابداری بازار کار داغی دارد” در میان مردم رایج است. این نگرش اشتباه نیست و واقعا بازار کار رشته حسابداری داغ است چرا که لازمه تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. ولیکن همانقدر که در بازار کار به نیروی حسابدار نیاز است؛ به همان اندازه نیز رقابت در این رشته بالاست. اگر میخواهید به عنوان یک نیروی حسابدار حرفه ای در شرکت های معتبر مشغول به کار شوید، نیازمند یادگیری مهارت های حرفه ای و مهارت های نرم حسابداری هستید.

اساتید حرفه ای ما در موسسه حسابداری در فردیس ازتا، حاصل تجارب ارزنده چندین و چند ساله خود را در دوره های آموزش حسابداری ویژه بازار کار با شما به اشتراک می گذارند. دوره های آموزش حسابداری کاربردی متناسب با شرایط و نیاز بازار کار طراحی شده است. همچنین، پس از شرکت در این دوره ها میتوانید از مدرک معتبر فنی حرفه ای نیز برخوردار شوید.

اعزام حسابدار به فردیس

برخی از صاحبان کسب و کارها به دلایل متفاوت اعم از هزینه بالای استخدام نیروی حسابدار؛ کمبود جا، خانگی بودن کسب و کار، کم بودن حجم تعاملات مالی و… تمایلی به استخدام نیروی حسابدار مستقر در محل را ندارند. در چنین شرایطی، بهترین انتخاب برون سپاری خدمات حسابداری به شرکت های حسابداری است. برای استفاده از خدمات حسابداری و حسابرسی موسسه مالی اَزتا هیچگونه محدودیت جغرافیایی وجود ندارد و میتوانید در هر نقطه جغرافیایی که هستید، یا شماره تماس ۹۰۰۰۴۶۵۶ با ما ارتباط برقرار کنید.

نتیجه گیری

حسابداری و امور مالی همیشه بزرگترین دغدغه صاحبان کسب و کارها و کارآفرینان است و چه بسیار مشاغلی که صرفا به دلیل عدم مدیریت مالی صحیح نتوانستند پایدار بمانند و از محکوم به ورشکستگی و انحلال شدند. شرکت حسابداری در فردیس با ارائه خدمات مالی و حسابداری به سبک نوین، به کسب و کار ها کمک میکند تا بتوانند سودآوری پایدار را تجربه  کنند.

شرکت حسابداری در شهرک صنعتی سیمین دشت
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی کاسپین
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی کوهین
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی نور
شرکت حسابداری در المپیک

شرکت حسابداری در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد
شرکت حسابداری در میدان ولیعصر

شرکت حسابداری در وردآورد
شرکت حسابداری در چیتگر
شرکت حسابداری در صادقیه
شرکت حسابداری در جاده مخصوص کرج
شرکت حسابداری در شهر قدس
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی بهارستان

شرکت حسابداری در البرز
شرکت حسابداری در آبیک

شرکت حسابداری در ونک

 

۵/۵ (۱ نظر)