بهترین شرکت حسابداری در صفادشت

در دنیای امروزی که تمامی امور به صورت تخصصی انجام میشود، نیاز کسب و کارها به شرکت ها و موسسات مالی و حسابداری بیش از همیشه احساس میشود. در گذشته افراد با روش های سنتی و دانش اندک در راستای مدیریت مالی کسب و کار خود اقدام میکردند. در بازار پررقابت امروزی، این کار معادل حذف شدن از بازار رقابت است.

زیرا امروزه، پیچیدگی اقتصادی بیشتر شده است و مدیریت بهینه امور مالی نیازمند تخصص و شناخت بازارهای مالی است. از طرفی دیگر، در این بازار رقابتی، صاحبان کسب و کارها باید برای رشد و گسترش کسب و کار خود تلاش کنند و امور مالی و اداری وقت و انرژی بسیار زیادی از آن ها میگیرد. بنابراین، بهترین راه، برون سپاری خدمات مالی به شرکت های حسابداری است. شرکت حسابداری ازتا بیش از ۳۵ سال است که در حوزه خدمات حسابداری مالی و مالیاتی در حال خدمات رسانی به کلیه شرکت های خدماتی، بازرگانی، تولیدی و… است.

 

بهترین شرکت حسابداری در صفادشت

شرکت حسابداری در صفادشت

شرکت حسابداری اَزتا شعبه دیگر خود را در منطقه صفادشت افتتاح کرده است. منطقه صفادشت در نزدیکی تهران و در مجاورت استان البرز قرار دارد. این منطقه دارای شهرک های صنعتی بسیار زیادی است؛ به همین دلیل، اخیرا نرخ مهاجرت به صفادشت افزایش پیدا کرده است. اگر کسب و کار شما واقع در منطقه صفادشت تهران است؛ میتوانید از خدمات حسابداری موسسه مالی ازتا بهرهمند شوید. کافیست که با شماره ۹۰۰۰۴۶۵۶ تماس حاصل فرمایید. در ادامه به خدماتی که شرکت حسابداری در صفادشت ارائه میدهد اشاره خواهیم کرد:

خدمات حسابرسی در صفادشت:

خدمات حسابرسی به مجموعه ای از امور کنترل کننده میگویند که در راستای اطمینان از صحت داده های حسابداری انجام میشود. حسابرسان اسناد، مدارک و اطلاعات مالی که تیم حسابداری جمع آوری کرده اند را بررسی میکنند و در صورت وجود هر گونه عدم تطابق یا اشتباهی آن ها را اصلاح میکنند. حسابرسان شرکت حسابداری ازتا در کنار حسابداران این مجموعه اسناد مالی شما را به گونه ای بررسی میکنند که کوچکترین اشتباهات محاسباتی در آن رخ ندهد. این دقت و تخصص باعث پیشگیری از هرگونه جرائم مالیاتی خواهد شد.

 

خدمات حسابرسی در صفادشت

مشاوره مالیاتی در صفادشت:

اگر صاحب کسب  کار باشید قطعا تا کنون حداقل یک بار چالش های مالیاتی مواجه شده اید. اخیرا قوانین مالیاتی بسیار سفت و سخت شده است و امکان محکوم شدن به پرداخت جرایم مالیاتی برای صاحبان کسب و کارها به شدت افزایش پیدا کرده است. بهترین راه برای پیشگیری از خطر پرداخت مالیات بیهوده این است که پیش از وقوع چالش ها، با مشاوران مالیاتی درباره سیستم مالیاتی کسب و کار خود، قوانین مالیاتی حاکم بر کسب و کار مربوطه … مشورت کنید. جلسات مشاوره مالیاتی در شرکت حسابداری ازتا هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان پذیر است.

مشاوره مالی در صفادشت:

شما برای پیشرفت و گسترش کسب و کار خود و مدیرت بهتر امور مالی خود میتوانید از خدمات مشاوره مالی بهرهمند شوید. مشاوران مالی شرکت حسابداری ازتا سابقه فعالیت در بزرگترین شرکت های ایران را داشتند و میتوانند به افراد در حوزه سرمایه گذاری های خطرپذیر و … مشاوره دهند. مشاوران مالی ازتا در نقش یک منتور، برای مدیریت بهینه امور مالی شما برنامه ربزی میکنند.

تنظیم اظهارنامه عملکرد در صفادشت:

تمامی مودیان مالیاتی موظفند طبق ماده ۹۵ مالیات های مستقیم، در راس زمان مقرر نسبت به پرداخت اظهارنامه عملکرد کسب و کار خود اقدام کنند. اظهارنامه عملکرد سندی است که ممیزان مالیاتی طبق آن مبلغ مالیات شما را تعیین میکنند. تنظیم اظهارنامه مالیاتی نیازمند دانش تخصصی است. بنابراین، برای آن که از جرایم سنگین مالیاتی در امان بمانید حتما برای تنظیم اظهارنامه عملکرد خود از حسابداران متخصص کمک بگیرید تا مطمئن شوید که اظهارنامه عملکرد شما مطابق با استانداردهای سازمان مالیات باشد.

 

تنظیم اظهارنامه عملکرد در صفادشت

آموزش حسابداری در صفادشت:

دوره های آموزشی بسیار زیادی در بازار وجود دارد که اکثر آن ها به آموزش مباحث مشترک با شیوه سنتی پرداخته اند. دوره آموزش حسابداری ویژه کار ازتا دوره ای کاملا متفاوت با مباحثی است که تاکنون درباره آن صحبت نشده است. دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار شامل تمامی مهارت های حرفه ای و مهارت های نرم برای  کسانی است که میخواهند به عنوان یک نیروی حسابدار حرفه ای در بازار کار مشغول به فعالیت شوند.

اعزام حسابدار:

گاهی صاحبان کسب و کار ها به دلایل مختلف مثل کم بودن حجم کار ترجیح میدهند که یک حسابدار در محل کسب و کار، امور مربوط به حسابداری را انجام دهد. گاها حجم کار حسابداری مجموعه ها در حدی است که نیاز به حضور یک حسابدار به صورت تمام وقت ندارد. در چنین مواقعی شرکت حسابداری ازتا نیروهای حسابدار خود را به صورت تمام وقت یا نیمه وقت، به محل مورد نظر شما اعزام میکند.

 

اعزام-حسابدار

تنظیم لیست مالیات حقوق و دستمزد:

کارفرمایان موظفند طی یک ماه لیست بیمه، حقوق و دستمزد را برای سازمان بیمه تامین اجتماعی صادر کنند. ارسال این لیست نیازمند محاسبه حقوق ودستمزد کارمندان است. حسابداران موسسه حسابداری ازتا لیست حقوق و مزایا تمامی مجموعه های بزرگ و گوچک را محاسبه کرده و مراحل ارسال را انجام خواهند داد. در صورتی که با ماهیت مالیات حقوق و دستمزد آشنایی ندارید؛ مقاله حق بیمه کارمندان ۱۴۰۲ را مطالعه  بفرمایید.

چرا شرکت حسابداری در صفادشت را انتخاب کنبم؟

 شرکت حسابداری در صفا دشت دارای ویژگی هایی است که آن را به یکی از شرکت های حسابداری برتر در صفادشت تبدیل کرده است که مهمترین آن ها عبارتند از:

تیم مجرب و متخصص در تمامی حوزه های بازار مالی و حسابداری

مسئولیت پذیری بالای اعضای مجموعه و تضمین انجام کلیه امور مقرر در قرارداد

قیمت مقرون به صرفه نسبت به کیفیت خدمات ارائه شده

شرکت در کلیه جلسات دفاعیات مالیاتی و پیگیری پرونده ها تا حل چالش ها

نتیجه گیری:

شرکت حسابداری در صفادشت کلیه خدمات مالی و حسابداری را با کیفیت باور نکردنی به مشاغل مختلف ارائه میدهد. برون سپاری این خدمات به صاحبان کسب و کارها این امکان را میدهد تا بار سنگین انجام امور مالی را از دوش خود بردارند و دغدغه امور مالی و مالیاتی کسب و کار خود را به افراد متخصص فعال در این حوزه بسپارند. کادر حرفه ای و فوق مجرب ازتا امور حسابداری انواع کسب وکارها را به شیوه تخصصی و با روش های مدرن انجام میدهند. اگر کسب و کار شما واقع در منطقه صفادشت است، برای انجام خدمات حسابداری مجموعه خود با شماره ۹۰۰۰۴۶۵۶ تماس حاصل فرمایید.

شرکت حسابداری در وردآورد
شرکت حسابداری در چیتگر
شرکت حسابداری در صادقیه
شرکت حسابداری در جاده مخصوص کرج
شرکت حسابداری در شهر قدس
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی بهارستان

شرکت حسابداری در البرز
شرکت حسابداری در آبیک

شرکت حسابداری در ونک

شرکت حسابداری در شهرک صنعتی سیمین دشت
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی کاسپین
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی کوهین
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی نور
شرکت حسابداری در المپیک

شرکت حسابداری در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد
شرکت حسابداری در میدان ولیعصر

شرکت حسابداری در فردیس

۰/۵ (۰ نظر)