شرکت حسابداری در المپیک | موسسه حسابداری در المپیک

حتما میدانید که شرکت ها متناسب با ماهیت کسب و کارشان به خدمات حسابداری و حسابرسی نیاز دارند. در گذشته کسب و کارها به صورت مبتدی و دستی حسابداری خود را انجام می­دادند؛ ولیکن امروزه، به دلیل گسترش کسب و کارها، پیشرفت تکنولوژی و سیستم های مالی، حسابداری به امری پیچیده، پرچالش و زمانبر تبدیل شده است. از این رو، بیشتر کسب و کارها خدمات حسابداری و مالی خود را به متخصصان این حوزه می­سپارند. “شرکت حسابداری در المپیک” ازتا یکی از معتبرترین شرکت های حسابداری در ایران است که میتوانید به با اطمینان کامل تمامی خدمات مالی و حسابداری خود را به آن بسپارید.

خدمات حسابداری و حسابرسی در المپیک

دهکده المپیک یکی از مناطق قدیمی نشین واقع در منطقه ۲۲ استان تهران است. این محله به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای فوق العاده آن نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. شرکت حسابداری در المپیک با همکاری تیم حرفه ­ای و مجرب آماده خدمت رسانی به تمامی بنگاه­ های اقتصادی فعال در زمینه تولیدی، بازرگانی، پیمانکاری و… است.

با توجه به نوع فعالیت مشاغل مختلف، نحوه محاسبات مالیات و ارزش افزوده، محاسبات صورت حساب های سود و زیان، حسابداری هزینه ها و … کاملا متفاوت است؛ کارشناسان شرکت حسابداری در المپیک سالهاست که خدمات حسابداری و مالی صنایع مختلف را انجام می­دهند و تبحر زیادی در انجام خدمات حسابداری و تعیین استراتژی های مالی بازارهای مختلف دارند.

اگر در منطقه المپیک تهران قرار دارید و زمان آن رسیده است تا حساب و کتاب های خود را ارزیابی کنید و یا مشکوک به وجود تقلب در محاسبات مالی خود هستید؛ حتما با شرکت حسابداری در المپیک تماس حاصل فرمایید. حسابداران ما در شرکت حسابداری ازتا تمامی حساب های مالی شما را با رعایت اصول و استانداردهای حسابداری و حقوقی تحلیل و بررسی می­کنند. با توجه به اهمیت خدمات حسابرسی، دریافت این خدمات از یک شرکت حسابداری معتبر در المپیک تاثیر بسیار زیادی در افزایش رضایت شما از این خدمات دارد.

شرکت حسابداری در المپیک

خدمات مشاوره مالی و مالیاتی در المپیک

تمامی صاحبان کسب و کار در بازه های زمانی متفاوت با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه شده­ا ند. طبق آمار، بیشتر این مشکلات اقتصادی ناشی از مدیریت مالی نادرست بوده است. وجود هزینه های اضافی و غیر ضروری، قیمت گذاری اشتباه و بی توجهی به بهای تمام شده، عدم در نظر گرفتن تورم و … باعث ایجاد ناهماهنگی در حساب های مالی خواهد شد و به مرور زمان خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.  مشاوره مالی شرکت حسابداری در المپیک به شما کمک می­کنند تا کسب و کار خود را رشد دهید. شرکت حسابداری در المپیک متناسب با نیاز و مشکل سازمان، نسبت به رفع مشکل پیش آمده، به شما مشاوره می­دهند.

مشاوران شرکت حسابداری ازتا تنها مشاور مالی شما نیستند بلکه نقش برنامه ریزمالی و کوچ را هم ایفا می­کنند. یکی از مهمترین مزیت ­های دریافت خدمات مشاوره از شرکت حسابداری در المپیک، همراهی بدون تاریخ با مجموعه شماست! به عبارتی دیگر، مشاوران مالی صرفا توصیه های مالی و مالیاتی را به شما منتقل نمی­کنند؛ بلکه در اجرای برنامه ریزی های مالی هم در کنار شما هستند و سازمان ها را تا رسیدن به اهداف مالی­شان هدایت می­کنند.

شرکت حسابداری در المپیک، نسبت به ارائه خدمات مشاوره بسیار انعطاف پذیر است و هدف ما کمک به صاحبان کسب وکار برای رهایی از مشکلات مالی و دشواری های مالیاتی است. شما می­توانید از دو روش حضوری و آنلاین از موسسه حسابداری در المپیک خدمات مشاوره مالی و مالیاتی دریافت کنید. همچنین شرکت حسابداری ازتا امکان اعزام نیرو های مشاور خود به محل زندگی شما را نیز دارد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره شرایط دریافت خدمات مشاوره مالی و مالیاتی از موسسه حسابداری در المپیک، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات تنظیم اظهارنامه مالیاتی در المپیک

اظهارنامه مالیاتی نوعی کارنامه عملکرد مالی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول مالیات است که می­بایست در موعد مقرر یعنی حداکثر ۴ ماه پس از اتمام سال مالی به سازمان امور مالیات تسلیم شود.

احتمالا شاهد آن بوده اید که صاحبان کسب و کار ها در زمان تسلیم اظهارنامه های مالیاتی بسیار مضطرب و آشفته هستند؛ با توجه به حساسیت بسیار زیاد این اسناد و عواقب سنگین نادرست بودن آن، هر ساله، صاحبان مشاغل و حسابداران در زمان تنظیم آن، مشغله زیادی پیدا خواهند کرد. عدم تسلیم به موقع اظهارنامه عملکرد و یا تسلیم اظهارنامه مغایر با قوانین مالیاتی به نحوی که اداره مالیات آن را غیر قابل قبول تعیین کند، مشمول جرایم مالیاتی سنگین خواهد بود.

حسابداران و مشاوران مالی خبره شرکت حسابداری در المپیک، در زمینه تنظیم اظهارنامه های مالیاتی آماده خدمت رسانی به تمامی کسب و کارها هستند. شرکت حسابداری ازتا نسبت به تمامی قوانین مالیاتی و تجاری آگاهی کامل دارند و همیشه به دنبال پیدا کردن بهترین راه­ های قانونی برای نجات شما از جرایم مالیاتی هستند. اگر در دهکده المپیک تهران قرار دارید و  برای دریافت خدمات تنظیم اظهارنامه عملکرد و مشاوره مالی و مالیاتی در المپیک به کمک احتیاج دارید، فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات تنظیم اظهارنامه مالیاتی در المپیک

اعزام حسابدار به المپیک

با توجه به هزینه بالای استخدام نیرو حسابدار و حجم بالای امور حسابداری و مالی، اخیرا اکثر شرکت ها تمایل دارند تا خدمات مالی و حسابداری خود را به شرکت های حسابداری بسپارند. دریافت خدمات حسابداری به صورت پروژه ای و یا برون سپاری خدمات حسابداری به یک مجموعه دیگر مزایا بسیار زیادی برای شما به همراه دارد. مهمترین مزیت برون سپاری خدمات حسابداری، کاهش هزینه ها و افزایش سرعت انجام امور حسابداری می­باشد.

شرکت حسابداری در المپیک این امکان را برای شما فراهم کرده است تا نیروهای حسابداری خود را به محل شما اعزام کند. در هر نقطه ای که قرار دارید تنها از طریق یک تماس می­توانید همکاری خود را با ما شروع کنید.

اعزام حسابدار به المپیک

آموزش حسابداری در المپیک

هدف شرکت حسابداری ازتا، تلاش برای تنظیم امور مالی و حسابداری کسب و کارها می­باشد. ازتا برای رسیدن به این هدف به نیروهای متخصص و متبحر در زمینه امور مالی و حسابداری دارد. بنابراین، به تازگی فعالیت خود را در حوزه آموزش حسابداری نیز آغاز کرده است. این دوره جامع آموزشی مخصوص بازار کار طراحی شده است و تمامی مهارت های مورد نیاز یک حسابدار که می­بایست برای ورود به بازار کار به آن­ها تسلط داشته باشد را شامل می­شود.

شرکت حسابداری در المپیک سعی کرده است تا تمامی تجارب و دانش کسب کرده خود در این ۲۵ سال را به شما دانشجویان عزیز منتقل کند. همچنین، در پایان دوره آموزشی حسابداری به شما مدرک معتبر فنی حرفه ­ای تعلق داده می­شود. برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره شرایط و زمان برگزاری دوره آموزشی با مشاوران شرکت حسابداری ازتا تماس حاصل فرمایید.

آموزش حسابداری در المپیک

نتیجه گیری

برای آن که بتوانید زمان و تمرکز خود را بر روی پیشرفت و گسترش کسب و کارهای خود بگذارید؛ بهتر است خدمات مالی و حسابداری کسب و کارتان را به شرکت حسابداری معتبر بسپارید. شرکت حسابداری ازتا سالهاست که در زمینه امور حسابداری و مالی فعال است و موفق شده است تا با ارائه خدمات با کیفیت و بهره گیری از تکنیک های به روز حسابداری، رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

انعطاف پذیری در ارائه خدمات، از مهمترین مزایای شرکت حسابداری ازتا نسبت به سایر رقبا است. شما میتوانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی شرکت ازتا مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین از ما خدمات دریافت کنید. اگر به هر دلیلی راغب به دریافت خدمات از این دو راه نبودید، ازتا برای شما راه سومی نیز در نظر گرفته است!

در صورت نیاز، شرکت حسابداری در کرج، با تجربه ترین نیروهای خود را به سمت مجموعه شما اعزام می­کند تا پاسخگوی نیاز شما به نحو احسن باشند. برای دریافت وقت مشاوره با شماره ۹۰۰۰۴۶۵۶ تماس حاصل فرمایید.

شرکت حسابداری در چیتگر
شرکت حسابداری در صادقیه
شرکت حسابداری در جاده مخصوص کرج
شرکت حسابداری در شهر قدس
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی بهارستان
شرکت حسابداری در آبیک

شرکت حسابداری در شهرک صنعتی سیمین دشت
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی کاسپین
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی کوهین
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی نور
شرکت حسابداری در المپیک

شرکت حسابداری در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد

شرکت حسابداری در الهیه
شرکت حسابداری در تجریش
شرکت حسابداری در زعفرانیه
شرکت حسابداری در شهرک غرب
شرکت حسابداری در شوش
شرکت حسابداری در شادآباد
شرکت حسابداری در یزد
شرکت حسابداری در نیاوران
شرکت حسابداری در سعادت آباد
شرکت حسابداری در میدان فاطمی
شرکت حسابداری در میدان ولیعصر
شرکت حسابداری در ستارخان
شرکت حسابداری در قزوین
شرکت حسابداری در شیراز
شرکت حسابداری در اصفهان
شرکت حسابداری در هشتگرد

۰/۵ (۰ نظر)