شرکت‌های خدماتی یکی از انواع شرکت‌های تجاری به شمار می‌آیند. شرکت‌هایی که در زمینه خدمت رسانی و حل‌مشکل، نیاز و کمک کردن به مشتریان در زمینه‌های مختلف، فعالیت دارند را شرکت‌های خدماتی می‌گوییم. از آن‌ جایی که شرکت‌های خدماتی نیز جزء واحدهای تجاری به شمار می‌آیند، انجام خدمات حسابداری در این کسب‌وکارها ضرورت دارد. در این مطلب می‌خواهیم به شرح و توضیح نرم افزار حسابداری خدماتی که یکی از انواع نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار سیستم است، بپردازیم.

نرم افزار حسابداری خدماتی یکی از نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار است که تمام سیستم‌های به کاربرده شده در آن، مخصوص این حوزه کاری است. در کل نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم بر حسب نیاز تمام کارفرمایان، کارآفرینان و مدیران، طراحی و راه‌اندازی شده است.

برای تهیه و خرید این نرم افزار می‌توانید با شماره ۵۶ ۴۶ ۹۰۰۰ تماس حاصل کنید.

نرم افزار حسابداری خدماتی

بسته نرم افزار حسابداری خدماتی سپیدار که دارای ۴ سیستم مختلف می‌باشد، کاملاً نرم افزار بومی سازی شده و متناسب با نیازهای شرکت خدماتی است. با استفاده از این نرم افزار، شرکت‌های خدماتی می‌‌توانند تمام امور مالی و حسابداری خود را انجام دهند. این بسته نرم افزار دارای ۴ سیستم می‌باشد:

  • سیستم حسابداری
  • سیستم دریافت و پرداخت
  • سیستم فروش خدماتی
  • سیستم دارایی ثابت

 

سیستم حسابداری

سیستم حسابداری، این وظیفه را دارد که تمام امور مالی و حسابداری پایه‌ای کسب‌وکارها را انجام دهد؛ به همین دلیل این سیستم در تمام بسته‌های نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار، از جمله نرم افزار حسابداری خدماتی نیز موجود است. به طور خلاصه سیستم حسابداری، کلیه ثبت اسناد، طبقه بندی اسناد، اعلام موجودی وجه نقد، گزارش حساب‌ها و تنظیم و تهیه صورت‌های مالی را انجام می‌دهد.

 

سیستم دریافت و پرداخت

مهم‌ترین دارایی مادی هر شرکتی، وجوه نقد در حساب‌های بانکی، می‌باشد. شرکت‌های خدماتی به دلیل هزینه‌هایی که بابت انجام خدمات به مشتریان، دارند، موضوع مدیریت نقدینگی و مالی بسیار اهمیت دارد؛ به همین دلیل به یک سیستم دریافت و پرداخت منظم نیازمندند. بسته نرم افزار حسابداری خدماتی سپیدار، همانطور که گفتیم، سیستم دریافت و پرداخت وجود دارد که کاملاً متناسب با کار این دسته از کسب‌وکارها، آماده و راه‌اندازی شده است. این سیستم هم جزء بسته نرم افزار حسابداری خدماتی نیز می‌باشد.

 

سیستم فروش خدماتی

سیستم فروش خدماتی، هم جزء بسته نرم افزار حسابداری خدماتی می‌باشد.

بزرگ‌ترین دارایی غیرمادی هر شرکتی، میزان اعتبار آن است. یکی از فرآیندهایی که باعث جلب اعتـــماد کاربران به شرکت می‌شود، ارتباط مناسب با مشتریان است. شرکت‌های خدماتی با داشتن یک سیستم فروش خدماتی، می‌توانند اطلاعات به روزی از مشتریان خود داشته باشند که همین مورد نیز سبب جلب اعتماد مشتریان می‌شود. این سیستم، از اصلی ترین بخش نرم افزار حسابداری خدماتی به شمار می‌آید.

 

سیستم دارایی ثابت

 

بخشی از سرمایه شرکت‌های تجاری، دارایی ثابت است. منظور از دارایی‌های ثابت آن دسته از دارایی‌هایی می‌باشد که نمی‌توان به سرعت آنها را به وجه نقد تبدیل کرد و بیشتر ماهیت فیزیکی نیز دارند؛ مثل تجهیزات کارخانه، تجهیزات اداره، وسایل کار شرکت‌های خدماتی و … . شرکت‌های خدماتی برای اینکه بتوانند تمام دارایی‌های ثابت خود را محاسبه و هزینه‌های آنها از جمله هزینه استهلاک تجهیزات، را محاسبه کنند، به یک سیستم دارایی ثابت دقیق نیازمندند. خوشبختانه بسته نرم افزار حسابداری خدماتی تمام ابزارها از جمله سیستم دارایی ثابت که از کیفیت و رضایت بالایی برخوردار می‌باشد، در اختیار شما قرار داده است.

 

 

نتیجه گیری

برای اینکه بتوانید در زمینه سیستم‌های حسابداری انتخاب خوبی داشته باشید، در وحله اول استخدام یک فرد شایسته حسابداری است. خوشبختانه شرکت حسابداری اَزتا با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در زمینه حسابداری و حسابرسی، با برگزاری دوره آموزش کاربردی حسابداری ، افراد علاقه‌مند زیادی را آماده برای کار در بازارکار کرده و سپس به با سپری کردن یک دوره کارآموزی برای دانشجویان، ایشان را به کارفرما معرفی می‌نماید؛ بنابراین می‌توانید در خصوص استخدام حسابدار، از اَزتا کمک بگیرید.

در قدم دوم، باتوجه به اینکه یک حسابداری خُبره با بیشتر نرم افزارهای مرسوم در بازار آشنا بوده، با نظر و پیشنهاد حسابدار، شما نیز باید نرم افزار حسابداری را انتخاب و تهیه نمایید.

۰/۵ (۰ نظر)