نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت همکاران سیستم

 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی ساده و قدرتمند برای حسابداری و مدیریت فروشگاه در صنوف مختلف

 

نرم افزار دشت برای انجام عملیات‌های حسابداری و مدیریتی فروشگاه طراحی و تولید شده است. با دشت می‌توانید خرید و فروش، طلبکاری و بدهکاری اشخاص، موجودی انبار و چک‌های دریافتی و پرداختی را در زمان اندکی به آسانی مدیریت نمایید.

 

 

شرکت حسابداری اَزتا، نماینده رسمی شرکت همکاران سیستم، می‌تواند در انتخاب بهترین نرم‌افزار حسابداری برای کسب‌وکارتان به شما کمک کند.

نسخه‌های مختلف
نرم افزار صندوق فروشگاهی

 

دشت یک نرم افزار حسابداری سپیدار فروشگاهی است که برای فروشگاه‌های کوچک و متوسط در اصناف عمومی و تخصصی عرضه شده است.

خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی ساده برای کامپیوتر

 

اگر می‌خواهید حسابداری فروشگاهتان را به آسانی انجام دهید و میزان کاهش هزینه‌ها، افزایش سود و رضایت مشتریان، مدیریت هوشمند و بهتر کسب‌وکار و کارکنان فروشگاه‌تان را به حداکثر برسانید و این کار را در کمترین زمان ممکن انجام دهید؛ ارزان‌ترین، سریع‌ترین و به صرفه‌ترین کار برای این موضوع استفاده از یک صندوق فروشگاهی به همراه یک نرم افزار صندوق فروشگاهی است که مورد تایید مراجع مالیاتی و دارایی نیز باشد.

 

نرم‌افزار صندوق فروشگاهی دشت به صاحبان کسب‌وکار و فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا انجام کلیه امور مربوط به خرید و فروش، سود و زیان، موجودی کالا، بدهکاری و بستانکاری، گزارشات دارایی و… را به آسانی مدیریت نمایید. نرم‌افزار حسابداری دشت در نسخه‌های عمومی و تخصصی برای اصناف و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت در نسخه‌های عمومی، پوشاک، سوپرمارکت، آرایشی بهداشتی، ابزار و یراق‌آلات ساختمانی، قنادی و آجیل و خشکبار و لوازم یدکی خودرو عرضه شده است تا کار را برای صاحبان فروشگاه‌ها راحت‌تر کنید و ساده‌ترین و سریع‌ترین پاسخ را به نیازهای مدیران فروشگاه‌ها ارائه کند.

 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت با مطالعه و شناخت کافی و بررسی راهکارهای صحیح نیازهای مشاغل و کسبه مختلف در طی چندین سال گذشته سعی کرده است که به‌عنوان کارآمدترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی طراحی شود و توسعه پیدا کند. در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰۰ فروشگاه در سراسر ایران به این نرم افزار حسابداری ساده برای مدیریت و حسابداری فروشگاه خودشان اعتماد کرده‌اند و از آن استفاده می‌کنند.

 

نرم افزار دشت برای انجام عملیات‌های حسابداری فروشگاه و مدیریت آن طراحی و تولید شده است. با نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت می‌توانید خرید و فروش، طلبکاری و بدهکاری اشخاص، موجودی انبار و چک‌های دریافتی و پرداختی را به آسانی و در سریع‌ترین زمان مدیریت نمایید.

اسناد مالی در نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت به صورت خودکار ثبت می‌شود و احتیاجی به داشتن دانش حسابداری نیست و فقط اگر آشنایی مختصری با کامپیوتر داشته باشید می‌توانید به آسانی از آن استفاده کنید.. با استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت می‌توانید تمرکز بیشتری بر روی امور مهم‌تر کسب و کار خودتان داشته باشید و آن را توسعه دهید. نرم افزار حسابداری ساده فروشگاهی دشت، مورد تایید اداره امور مالیاتی است و می‌توانید از آن به عنوان یک نرم افزار صندوق مکانیزه فروش استفاده کنید. با استفاده از نرم افزار دشت می‌توانید گزارشات مورد نیاز اداره دارایی، صورت سود و زیان سالانه و… را بدون نیاز به حسابدار و تنها با چند کلیک ساده تهیه کنید.

افزایش سرعت انجام کار

نمایش و انتقال اتوماتیک مبلغ خرید بر روی پایانه فروش موجب افزایش سرعت عملیات تراکنش و تسریع فرآیند خرید خواهد شد.

از بین بردن اشتباهات

نمایش و انتقال اتوماتیک مبلغ خرید بر روی پایانه فروش امکان وقوع اشتباه در هنگام وارد کردن مبلغ توسط اپراتور یا مشتری را از بین خواهد برد.

محاسبه دقیق سود و زیان

گزارش‌گیری و بررسی آخرین وضعیت مالی فروشگاه و مقایسه آن با عملکرد‌ گذشته در دوره زمانی دلخواه با نمودارهای مختلف تنها با چند کلیک برای شما فراهم است.

شرکت حسابداری اَزتا

نماینده رسمی شرکت همکاران سیستم، با ۲۵ سال سابقه‌ی درخشان در ارائه باکیفیت‌ترین خدمات حسابداری و مشاوره‌های مالی و مالیاتی در سراسر کشور، می‌تواند در مسیر انتخاب و خرید نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، شما را همراهی کند.

شرکت حسابداری اَزتا با ۴ شعبه‌ی فعال در سراسر کشور، آماده‌ی خدماترسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

کافیست با ما تماس بگیرید و یا با تکمیل این فرم، به ما این امکان را می‌دهید که با شما تماس بگیریم.

مشاوره رایگان و خرید

با تکمیل فرم زیر، کارشناسان فروش شرکت حسابداری اَزتا در سریع‌ترین زمان با شما تماس گرفته و بهترین راه‌ها را پیش پای شما می‌گذارند…

۰/۵ (۰ نظر)