شرکت حسابداری در شهرک صنعتی نور | موسسه حسابداری در شهرک صنعتی نور

اهمیت شغل حسابداری بر مدیران تمامی شرکت های بزرگ و کوچک پوشیده نیست. اسناد مالی جزو مهمترین اسناد و مدارک هر کسب و کاری محسوب میشود و حسابداران باید در حفظ و نگهداری این اسناد کوشا باشند. مهم تر از همه، تهیه گزارشات مالی صحیح به مدیران مجموعه ها کمک میکند تا بتوانند تصمیمات مدیریتی بهتری بگیرند.

خدمات حسابداری در شهرک صنعتی نور

شهرک صنعتی نور در منطقه سه کرج واقع در فردیس است. شهرک صنعتی نور یکی از بهترین شهرک های صنعتی استان البرز است که با وجود مساحت نه چندان وسیع، موفق شده تا نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کند. این شهرک شامل ۷۰ واحد صنعتی و تولیدی فعال در زمینه های مختلف میباشد.

خدمات شرکت حسابداری در شهرک صنعتی نور عبارت است از؛ خدمات حسابداری و مالی، خدمات اداری و پرسنل، خدمات مشاوره مالیاتی و دفاع مالیاتی، پلمپ دفاتر و… است. اگر در شهرک صنعتی نور قرار دارید به خدمات فوق نیازمندید؛ شرکت حسابداری در کرج بهترین انتخاب برای شماست.

شرکت حسابداری در شهرک صنعتی نور بیش از دو دهه است که در زمینه امور مالی و حسابداری در حال خدمات رسانی است. بهترین حسابداران و مشاوران مالی که دارای تحصیلات تحصیلات عالیه از دانشگاه های معتبر هستند، در شرکت حسابداری ازتا  گرد هم آمدند تا بتوانند به نحو احسن امور مالی و حسابداری شرکت ها را تنظیم نمایند.

 

تنظیم اظهارنامه مالیاتی در شهرک صنعتی نور

طبق ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم، صاحبان مشاغل موظفند دفاتر و اسناد و مدارک هر سال مالی خود را طبق اصول و ضوابط مربوط به تنظیم دفاتر قانونی به سازمان امور مالیاتی تسلیم کنید.

برگه تشخیص مالیاتی یا به عبارتی سندی که میزان مالیات پرداختی شما در آن مشخص می­شود، بر مبنای اظهارنامه عملکردی که به سازمان امور مالیاتی تسلیم شده است، تعیین می شود؛ بنابراین، درستی سند اظهارنامه عملکرد از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. برای تنظیم صحیح اظهارنامه های مالیاتی نیاز به وجود یک حسابدار و یا مشاور مالیاتی خواهید داشت. حسابداران و مشاوران مالی شرکت حسابداری ازتا تمامی معاملات مالی شما را با رعایت ظوابط و استانداردهای مورد پذیرش سازمان امور مالیات، تحریر و در راس زمان مقرر به سازمان امور مالیاتی تسلیم خواهند کرد. برای دریافت خدمات تنظیم اظهارنامه عملکرد از شرکت حسابداری در شهرک صنعتی نور با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خدمالت مشاوره مالیاتی در شهرک صنعتی نور

با توجه به تعدد و پیچیدگی قوانین مالیاتی، صاحبان کسب و کار بیش از همیشه به خدمات مشاوره مالی و مالیاتی نیاز دارند. قوانین مالیاتی بسیار گسترده است، شاید برایتان جالب باشد که بدانید در برخی موارد  قوانین مالیاتی مناطق جغرافیایی مختلف نیز متفاوت است؛ بنابراین، دریافت مشاوره از مشاوران مالی و مالیاتی که به تمامی قوانین تجاری افراد حقیقی و حقوقی آگاه هستند، به شما کمک میکند تا از پرداخت جرائم مالیاتی سنگین در امان بمانید. شرکت حسابداری ازتا دغدغه های شما صاحبان کسب و کار عزیز را درک کرده و تمام تلاش خود را در راستای حل درگیری های مالیاتی شما میکند.

شرکت حسابداری ازتا امکان دریافت وقت مشاوره به دو روش آنلاین و تلفنی را فراهم کرده است. ضمنا، اگر امکان مراجعه حضوری را ندارید، شرکت حسابداری در شهرک صنعتی نور، نیروهای حسابدار و مشاوران مالی خود را به محل مورد نظر شما اعزام خواهد کرد. برای دریافت نوبت مشاوره میتوانید با کارشناسان موسسه حسابداری در شهرک صنعتی نور تماس حاصل فرمایید.

خدمات مشاوره مالیاتی در شهرک صنعتی نور

خدمات اداری و پرسنلی در شهرک صنعتی نور

انجام خدمات اداری و پرسنلی در تمامی شرکت های کوچک و بزرگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نیازمند رعایت الزامات قانونی بسیار گسترده ای میباشد؛ از این رو، بسیاری از کسب و کارها تمایل دارند انجام امور اداری و پرسنلی خود را مانند سایر خدمات حسابداری خود، به شرکت های حسابداری بسپارند. خدمات اداری و پرسنلی شامل امور ذیل میباشد.

۱-    تهیه لیست بیمه کارمندان و تمدید بیمه آن ها در راس زمان مقرر

۲-    تهیه، تنظیم و ثبت ساعت کار کارمندان، مرخصی ها، اضافه کاری و…

۳-    تنظیم قراردادهای کاری آزمایشی، تمدیدی، تجدیدی، جا به جایی، خاتمه خدمت کارمندان  طبق قوانین وزارت کار

۴-  راه اندازی و پشتیبانی دستگاه های ساعت زنی و ورود و خروج کارمندان

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خدمات اداری و پرسنلی در شهرک صنعتی نور میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

خدمات اداری و پرسنلی در شهرک صتعتی نور

آموزش حسابداری در شهرک صنعتی نور

همانطور که میدانید امروزه حسابداری جزو مهمترین بخش تمامی شرکت ها و بنگاه­ های اقتصادی می­باشد. بازار کار رشته حسابداری بسیار پر طرفدار است و حسابداران خبره ای در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. برای ورود به این بازار پر رقابت باید از مهارت های تخصصی قابل توجهی برخوردار باشید تا بتوانید در شرکت های معتبر استخدام شوید. لازمه کسب دانش و مهارت مورد نیاز این حرفه، یادگیری صحیح علم حسابداری است. شرکت حسابداری در شهرک صنعتی نور، برای متقاضیان ورود به این رشته، دوره آموزش حسابداری جامع و کاربردی را تهیه کرده است.

اساتید این دوره جزو خبره ترین حسابداران و مشاوران مالی کشور هستند که طی این دوره آموزشی میتوانید از تجارب و دانش ارزنده آن ها بهره بگیرید. دوره آموزش حسابداری کاربردی  هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار میشود و در پایان دوره به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای تعلق میگیرد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره نحوه برگزاری کلاس های آموزشی میتوانید با کارشناسان آموزش شرکت حسابداری ازتا تماس حاصل فرمایید.

اعزام حسابدار به شهرک صنعتی نور

هزینه استخدام نیروی حسابدار حرفه ای و کارآمد بسیار بالا است. ضمن آنکه دغدغه های پرداخت حقوق، مالیات، بیمه و حق سنوات کارمندان ثابت نیز وقت و انرژی زیادی را صرف میکند. اگر میخواهید با پرداخت هزینه کمتر، خدمات مالی و حسابداری شما با کیفیت و دقت بالاتری تنظیم شود، میتوانید خدمات حسابداری خود را به شرکت حسابداری در شهرک صنعتی نور بسپارید. در اینصورت، با پرداخت هزینه کمتر، بیش از یک نیروی حسابدار را استخدام خواهید کرد.

اگر در شهرک صنعتی نور و یا در هر نقطه دیگری قرار دارید، موسسه حسابداری ازتا، متناسب با نیاز کسب و کارتان نیروهای مالی و حسابداری خود را به محل مورد نظر شما اعزام می­کند. تمامی هزینه های ایاب و ذهاب، بیمه و دیگر مسائل مربوط به کارمندان کاملا بر عهده شرکت حسابداری ازتا میباشد.

 

اعزام حسابدار به شهرک صنعتی نور

نتیجه گیری

اگر قصد دارید خدمات مالی و حسابداری خود را قیمت مقرون به صرفه تنظیم نمایید، برون سپاری این امور به شرکت های حسابداری معتبر روش مناسبی است. شرکت حسابداری ازتا تا به امروز موفق شده تا با برترین برند های کشور همکاری داشته باشند و امور مالی و حسابداری بنگاه های مختلف اقتصادی از قبیل بنگاه های تولیدی، بازرگانی، خدماتی، فروشگاهی و… را بر عهده بگیرد. رضایت مشتریان موسسه حسابداری در شهرک صنعتی نور حاکی از کیفیت بالای خدمات این موسسه مالی و حسابداری میباشد. برای دریافت مشاوره رایگان، با شماره ۹۰۰۰۴۶۵۶ تماس حاصل فرمایید.

شرکت حسابداری در چیتگر
شرکت حسابداری در صادقیه
شرکت حسابداری در جاده مخصوص کرج
شرکت حسابداری در شهر قدس
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی بهارستان
شرکت حسابداری در آبیک

شرکت حسابداری در شهرک صنعتی سیمین دشت
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی کاسپین
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی کوهین
شرکت حسابداری در شهرک صنعتی نور
شرکت حسابداری در المپیک

شرکت حسابداری در ونک

شرکت حسابداری در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد

شرکت حسابداری در الهیه
شرکت حسابداری در تجریش
شرکت حسابداری در زعفرانیه
شرکت حسابداری در شهرک غرب
شرکت حسابداری در شوش
شرکت حسابداری در شادآباد
شرکت حسابداری در یزد
شرکت حسابداری در نیاوران
شرکت حسابداری در سعادت آباد
شرکت حسابداری در میدان فاطمی
شرکت حسابداری در میدان ولیعصر
شرکت حسابداری در ستارخان
شرکت حسابداری در قزوین
شرکت حسابداری در شیراز
شرکت حسابداری در اصفهان
شرکت حسابداری در هشتگرد
شرکت حسابداری در تهرانسر

۰/۵ (۰ نظر)