نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

Sepidar_Sep_Logo

نرم افزار حسابداری سپیدار شرکتی

 

نرم افزار حسابداری سپیدار شرکتی همکاران سیستم، بسته‌های متنوعی را با توجه به نیاز و نوع فعالیت شرکت‌ها ارائه می‌دهد که هرکدام از آنها نیز شامل سیستم‌ها و زیر سیستم‌های مختلف است. بسته‌هایی نظیر سفارش‌گیری و پخش، بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری و..

ذشت

نرم افزار حسابداری سپیدار فروشگاهی

 

نرم افزار حسابداری سپیدار فروشگاهی همکاران سیستم، با توجه به نیازهای کسب‌وکارهای فروشگاهی در اصناف و امکانات مختلف ارائه می‌شود و راهکارهای مناسبی را جهت مدیریت حساب‌ها به صاحبان فروشگاه ارائه می‌کند. این نرم افزار حسابداری سپیدار، نسخه‌های متنوعی نیز دارد.

اهمیت استفاده از نرم افزار حسابداری

 

مدیران برای اداره کردن امور مالی و محاسبه دخل و خرج کسب‌وکار، قطعاً به یک سیستم حسابداری کاربردی، نیازمندند. برای همین منظور مجموعه‌ای از حسابداران مجرب، برای انجام امور حسابداری، استخدام می‌کنند؛ اما از آنجا که انسان موجودی ممکن الخطاست، بدین معنا که احتمال خطا در انسان وجود دارد، در صورت رخ دادن یک خطا در سیستم حسابداری، می‌تواند کل کسب‌وکار را به چالش کشد؛ به همین دلیل حسابداری فرآیندی بسیار حساس است. برای اینکه بتوانیم به راحتی و بدون هیچ درد سری به کارهای حسابداری کسب‌وکار خود بپردازیم، نیازمند یک نرم افزار حسابداری با عملکرد باکیفیت هستیم.

 

ویژگی‌ یک نرم افزار حسابداری خوب

 

برای اینکه بعد از خرید نرم افزار حسابداری مورد نظر، از خرید خود به طور کامل رضایت داشته باشید، باید ابتدا با ویژگی‌های یک نرم افزار حسابداری خوب آشنا شوید تا بتوانید یک انتخابی مناسب برای خود داشته باشید. به همین ترتیب به شرح این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

 

 

ارائه گزارش‌های مالی به طور دقیق

 

اصلی ترین ویژگی و وظیفه یک نرم افزار حسابداری، ارائه گزارش‌های مالی به طور ریز با جزئیات است. برای اینکه بتوانید برای آینده مالی شرکت یا کسب‌وکار خود یک چشم اندازی داشته باشید و همچنین برای آن تصمیم‌گیری نیز کنید، شما قطعاً به گزارشات دقیق مالی نیاز دارید در غیر این صورت با مشکل مواجه می‌شود. علاوه بر این‌ها، شما برای اینکه به طور قانونی و در یک قالبی استاندارد، گزارشات مالی را به سازمان‌های مربوطه ارسال کنید، شما به نرم افزار حسابداری نیازمندید؛ گزارش‌هایی که باید ارائه و ارسال شود عبارت‌اند از:

  • گزارش های مالیات بر ارزش افزوده
  • مالیات حقوق کارکنان و گزارش خرید
  •  فروش فصلی

 

 

داشتن یک رابط کاربری مناسب

منظور از رابط کاربری بدین معنا است که شکل و قالب ظاهری نرم افزار باید به گونه‌ای باشد که حتی کسی که تا به‌حال با آن نرم افزار حسابداری کار نکرده است، بتواند به تمام بخش‌ها به راحتی دسترسی داشته باشد. به همین منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم که در زمان تحقیق و بررسی برای خرید نرم افزار حسابداری ، حتماً نسخه دمو آن را دانلود کرده و با آن کمی کار کنید.

 

 

سازگاری کامل با نرم افزارهای مدیریتی از جمله CRM

یک نرم افزار حسابداری خوب باید این قابلیت را داشته باشد که به تمام سیستم های مدیریت رفتار مشتریان، متصل شود و هرگونه اطلاعات درخواستی را به آن سیستم‌ها ارسال کند. این ویژگی به شما در برنامه ریزی برای برنامه سازمانی و توسعه خود کمک شایانی می‌کند.

 

 

قابلیت به‌روزرسانی به موقع

 

نرم افزار حسابداری سپیدار

برای اینکه بتوانید همگام با استانداردها و قوانین مالیاتی باشید، باید هنگامی که در قوانین و استانداردهای مربوط به حسابداری تغییراتی داده شد، نرم افزار حسابداری شما هم به‌روز شود.

 

 

سفارشی سازی شده با کسب‌وکار شما

 

همان‌گونه که می‌دانید سیستم حسابداری کسب‌وکارها و صنف‌های مختلف، به طور کلی متفاوت هستند؛ به همین دلیل باید حتماً نرم افزاری را انتخاب کنید که دقیقاً متناسب با کار شما باشد. به طور مثال اگر شما در زمینه تولید پوشاک فعالیت می‌کنید، باید نرم افزار حسابداری تولیدی را انتخاب کنید.

 

 

سازگاری با قوانین مالیاتی کشور

 

هر چند سال یک بار، شاهد تغییراتی در استاندارد های حسابداری و همچنین قوانین مالیاتی از سوی سیاسیون هستیم؛ به همین علت سازگار شدن نرم افزار با قوانین جدید بسیار ضرورت دارد.

 

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

 

نرم افزار حسابداری سپیدار ، دارای خدمات پس از فروش است

باگ‌های نرم افزارها در سیستم‌های مختلف کامپیوتری، یک چیز کاملاً رایج و بدیهی است؛ به همین منظور برای رفع این باگ‌ها و مشکلات، از سازنده نرم افزار انتظار می‌رود که آیا پشتیبانی سریع و کاربردی دارند یا خیر؛ شما برای شناخت از شرکت ارائه دهنده نرم افزار، می‌توانید از کسانی که از نرم افزار مورد نظر استفاده کردند، پرس‌وجو کنید.

 

 

داشتن امنیت بالا

 

برای اینکه تمام اطلاعات مالی و محرمانه خود محفوظ بماند، هماطور که گفتیم باید قابلیت به‌روزرسانی داشته باشد تا بتوانید خیال خود را از امنیت نرم افزار راحت کنید. بهتر است سرورها از آن خود سازنده نرم افزار باشد. لازم به ذکر است که نرم افزار سپیدار از امنیت قابل توجهی برخوردار است.

 

 

سرعت بالا

 

نرم افزار حسابداری سپیدارسیستم

امور حسابداری شرکت‌ها، معمولاً دارای پیچیدگی و همچنین حجم کاری بالا هستند؛ به همین دلیل باید نرم افزاری که از آن استفاده می‌کنند دارای سرعت بالایی باشد، درغیر این صورت با مشکل مواجه می‌شوند. نرم افزار سپیدار دارای ازجمله نرم افزارهایی است که از سرعت خوبی برخوردار است.

 

نرم افزار حسابداری سپیدار شرکتی

 

اگر بخواهیم از اهمیت حسابداری یک کسب و کار بگوییم، حتما باید بگوییم که حسابداری هر کسب‌وکاری، قلب تپنده آن کسب‌وکار است. مدیریت درست هزینه‌ها و درآمدهای کسب‌وکار موجب بقا، سودآوری پیوسته و ضامن موفقیت آن کسب‌وکار است. سپیدار سیستم با ارائه انواع نرم افزارهای حسابداری مطابق با آخرین استانداردهای روز حسابداری و فناوری دنیا همراه کسب‌وکارهای ایرانی است. نرم افزار حسابداری سپیدار شرکتی سیستم با هدف ارائه یک بستر کامل و یکپارچه برای شرکت‌ها طراحی شده و مدیریت حساب و کتاب سازمان‌ها را راحت‌تر کرده است.

شرکت حسابداری اَزتا به عنوان نماینده رسمی شرکت همکاران سیستم، با ۲۵ سال سابقه درخشان، می‌تواند شما را از ابتدا تا انتهای مسیر همراهی کند و بهترین نرم‌افزار حسابداری را برای شما مهیا کند.

 

نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار سیستم برای همه شرکت‌ها

 

از آنجایی که کسب‌وکارهای مختلف، ماهیت و فعالیت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، یک نرم افزار حسابداری یکسان نمی‌تواند برای همه راه حل مناسبی باشد. برای مدیریت هر کسب و کاری، به نرم افزار حسابداری اختصاصی آن کسب‌وکار نیاز داریم. سپیدار سیستم با تفکیک سازمان‌ها از یکدیگر، ۶ نرم افزار مختلف تهیه کرده که می‌تواند برای مدیریت حسابداری شرکت‌های متفاوت راه حلی عالی در اختیار شما بگذارد.

نرم افزار حسابداری بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمان‌کاری سپیدار سیستم به صورت کامل نیازهای واحد مالی و حسابداری شما را برطرف می‌کند. اگر هم صاحب یک فروشگاه هستید و نرم افزار حسابداری شرکتی برای شما کاربردی ندارد، می‌توانید با استفاده نرم افزار حسابداری فروشگاهی ما به بهترین شکل فروشگاه خود را مدیریت کنید. اما اگر شما صاحب یک شرکت هستید، برای حسابداری و مدیریت امور مالی خود به نرم افزار حسابداری شرکتی نیازمندید.

نرم افزار حسابداری سپیدار فروشگاهی

 

نرم افزار حسابداری سپیدار فروشگاهی دشت چند ویژگی متمایزکننده دارد که از مهمترین آنها می توانیم به محیط کاربری سریع و ساده اشاره کنیم.

صفحه نخست نرم‌افزار دشت طوری طراحی شده تا به سریعترین حالت امکان صدور فاکتور برای شما وجود داشته باشد. با کمک جستجوی یکپارچه نه تنها در میان کالاهای تعریف شده بلکه بر اساس نام کالا، کد و بارکد کالا هم می توانید به جستجو بپردازید و سریعاً به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید و به فاکتورتان اضافه کنید.

مدیریت حسابداری فروشگاهی، کاری بسیار مهم است. چرا که صاحب یک فروشگاه باید همواره از میزان سود و فروش فروشگاه خود اطلاع کافی داشته باشد. همچنین باید به خوبی مشتریان و میزان خرید آنها را نیز زیر نظر داشته باشد و بتوانید بهترین مدیریت و سیاست را در پیشبرد اهداف خود به کار ببندد.

نرم افزار حسابداری سپیدار فروشگاهی دشت، در نسخه‌های مختلف اعم از سوپرمارکت، پوشاک، لوازم یدکی خودرو، قنادی و آجیل و خشکبار و… ارائه شده است در اصناف و مشاغل مختلف، صاحبان فروشگاه، با خیالی آسوده از نرم افزار حسابداری سپیدار استفاده کنند.

 برای آگاهی از اطلاعات بیشتر درمورد نرم افزار حسابداری سپدار، حتما با شرکت حسابداری اَزتا نماینده رسمی شرکت همکاران سیستم تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت، بهترین پاسخ‌ها را پیش پای شما می‌گذارند.

۰/۵ (۰ نظر)