نرم افزار حسابداری پیمانکاری

شرکت‌های پیمان کاری که امروز در حال گسترش است، به مجموعه‌هایی می‌گویند که به صورت حقیقی یا حقوق تشکیل می‌شوند و با افراد حقیقی یا حقوقی برای انجام کارهایی مثل ساخت‌وساز، تهیه و حمل و …، یک قرار منعقد می‌گردد. بخش حسابداری و مدیریت مالی شرکت‌های پیمانکاری، دارای پیچیدگی‌های خاصی است؛ به همین دلیل نیازمند یک سیستم حسابداری منظم و دقیق می‌باشد تا بتوانند از طریق آن به تمام حساب‌های مشتریان حقوق یا حقیقی خود، رسیدگی کنند. نرم افزار حسابداری پیمانکاری برای اینکار بسیار مناسب است.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری یکی از نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار است که تمام سیستم‌های به کاربرده شده در آن، مخصوص این حوزه کاری است. در کل نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم بر حسب نیاز تمام کارفرمایان، کارآفرینان و مدیران، طراحی و راه‌اندازی شده است.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار سیستم

 

شرکت‌های پیمان‌کاری معمولاً مشکلات متعددی را در بخش حسابداری خود برخورد می‌کنند. به دلیل انجام پروژه‌های متعدد با شرکت‌ها و شرکای تجاری متفاوت، حسابداری در این شرکت‌ها همانطور که ذکر شد، پیچیده شده است. بهترین راه حلی که می‌توان به این دسته از شرکت‌ها پیشنهاد داد، استفاده از یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری کاملاً متناسب با حوزه کاری، است.

شرکت سپیدار سیستم، بسته پیمانکاری سپیدار را طراحی و راه‌اندازی کرده است؛ به طوری که علاوه بر سادگی، امکان ثبت، طبقه بندی و گزارش‌دهی از صورت هزینه، صورت وضعیت و تسویه حساب‌های مربوط به هر پروژه را با سرعت و دقت مناسبی را برای کاربران، فراهم می‌کند. علاوه بر این موارد، این بسته برای مدیریت مالی هم‌زمان چند پروژه پیمانکاری، سفارش سازی شده است که به شما این امکان را می‌دهد که بهای تمام شده‌ی هر پروژه و قرارداد را در لحظه محاسبه کنید. این نرم افزار نیز جزء نرم افزار حسابداری شرکتی است.

 

سیستم های بسته نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم

 

به منظور هماهنگ سازی نرم افزارهای حسابداری با انواع و اقسام کسب‌وکارها، شرکت سپیدار برای هرکدام از این بسته‌های نرم افزاری سیستم‌های به خصوصی را اضافه می‌کند. در ادامه به شرح ۴ سیستم مختلف بسته نرم افزار حسابداری پیمانکاری می‌پردازیم:

 

سیستم حسابداری

 

سیستم حسابداری همانطور که می‌‌دانید وجه مشترک تمام واحدهای تجاری است؛ بنابراین سیستم در تمام بسته‌های نرم افزاری سپیدار وجود دارد. این سیستم تمام فرآیند ثبت اسناد، تنظیم و آماده سازی صورت‌های مالی از جمله صورت سود و زیان و اظهارنامه مالیاتی که از اهمیت بالایی نیز برخوردارند، را به طور سیستماتیک و خودکار انجام می‌دهد.

 

سیستم دارایی ثابت

تمام شرکت‌های تجاری که دارایی ثابتی دارند که ملزم هستند آنها را نیز همانند دیگر بخش‌های دیگر شرکت، کنترل و مدیریت کنند. برای انجام این فرایند، نیازمند یک سیستمی است که عمر مفید و استهلاک دارایی‌های ثابت را ثبت و مدیریت کند؛ همچنین هزینه‌های دارایی‌های ثابت را نیز کنترل کند. سیستم دارایی ثابت سپیدار سیستم برای این منظور آماده و راه‌اندازی شده است.

 

سیستم حسابداری پیمانکاری

 

سیستم پیمانکاری، جزئی از بسته نرم افزار پیمانکاری است

سیستم حسابداری پیمانکاری سپیدار که اصلی ترین سیستم این بسته است، ابزاری مناسب برای مدیریت مالی هم زمان چند پروژه پیمانکاری است. این سیستم به شما امکان می‌دهد که با گزارش کاربرگ قرارداد، در هر لحظه اطلاعات دقیقی از وضعیت عملکرد هر قرارداد داشته باشید. همچنین این امکان را به شما میدهد که دیسکت فایل خرید و فروش فصلی و صورت وضعیت‌های خود را مطابق با آخرین تغییرات قانونی، به موقع ارائه دهید.

سیستم دریافت و پرداخت

 

همانطور که می‌دانید وجوه نقد، یکی از مهم‌ترین دارایی هر شرکت تجاری به شمار می‌آید. برای کنترل تمام وجوه نقد در حساب‌های شرکت، شما نیازمند یک سیستم منظم و دقیق هستید. برای این منظور سیستم دریافت و پرداخت سپیدار سیستم به کمک شما می‌آید.

 

نتیجه‌گیری

شرکت‌های پیمانکاری برای اینکه به سرعت توسعه پیدا کنند، ابتدا نیاز است سیستم حسابداری و مالی خود را ترمیم دهند؛ بدین منظور برای اینکه شما بتوانید به تمام پروژه‌ها و قراردادهای خود رسیدگی کنید، لازم تا یک سیستم مناسبی را برای کار خود برگزنید. بسته نرم افزار حسابداری پیمانکاری سپیدار سیستم برای این منظور به کمک شما می‌آید و دارای کیفیت بالایی است.

۰/۵ (۰ نظر)